czwartek, 7 lutego 2013

The Grand Budapest Hotel - kolejne próby...

Dzięki sygnałom od Was dowiedziałem się , że wybudowano wejście do hotelu na wschodniej ścianie Stadthalle w Goerlitz. Nocą podobno ładnie oświetlone - ale ja byłem za dnia :)

Zachodnia ściana Stadthalle :
 Sądząc po ruchu przy cateringowym pojeździe coś tam się musiało dziać :
 No i zostałem wychwycony ;)
Budynek od strony jezdni wygląda tak - jest to zarazem widok jaki znają turyści przejeżdżający przez granicę :
 I od tej strony - czyli od bramy wejściowej do obiektu wynoszone były jakieś meble :
Ochroniarz dzielnie bronił wejścia ale gdy to auto musiało wyjechać na drogę to ja skorzystałem z chwili nieuwagi obrońcy obiektu i pstryknąłem wnętrze :
Kto wie - może to jakiś restauracyjny stół w hotelu Budapest ;)
Wspomniana na wstępie zabudowa obiektu tak wygląda zza drzew z mostu granicznego :
Potem zszedłem na dół i już bez żadnych nadgorliwych ochroniarzy robiłem fotki :
Ekipa malarzy kończyła robotę...
Zadbano o detale - choć kolorystyka powiedzmy szczerze kiczowata do bólu ;)
W oknach na górze wkomponowano napis hotel - musi ładnie wyglądać nocą :
Z boku zrobiono ładną ścianę z oknami :
I dopiero rzut oka z boku na to obnaża solidność konstrukcji :)
Na terenie stoją nietypowe maszyny służące po podnoszenia - czy to oświetlenia , czy kamer :
I to tyle na dziś :)


2 komentarze:

  1. znowu kręcą film, słyszałem, że zaraz po tym znowu jakiś ma byc film kręcony
    a gdzieś koło małego ryneczku jest knajpka do której przychodzą hollywoodzkie gwiazdy
    wiesz coś o tym??

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiazdy przychodzą na polską stronę na obiadki - są 2 knajpki w rejonie Mostu Staromiejskiego goszczące ich m.in. żurkiem i kaczką :)
    Z tego co wiem to człek ze stolicy poluje teraz na nich - jutro chyba się spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.