sobota, 10 sierpnia 2013

Wiejsko , sielsko , rocznicowo...

Żniwa w pełni - kombajny pracują w dzień i w nocy...
Ostatnio czytałem , że jesteśmy potęgą w zakupie nowych traktorów - a to dzięki UE , która dotuje połowę wartości zakupu sprzętu :
A to już koszmarnie zarośnięty las znany z innych kadrów ( KLIK KLIK )
Koń też jest znany ( KLIK KLIK )
Sarna też ( KLIK KLIK ) - to ona zeżarła nam fasolkę szparagową...
Bażant również znany ( KLIK KLIK )
Ale żaby nie znacie :)
Kur i kurczaków sąsiadki podobnie :)
Kurczakowa mama pilnuje dzieciaczków ;) 
Gdy zajdzie potrzeba to wydrapie dla nich robaki ;)
A potem dumnie pozuje ;)
A na koniec chabazie nasze :

Dziś mam rocznicę prowadzenia tego bloga. Muszę przyznać , że zainteresowanie nim przeszło moje wszelkie oczekiwania. I za to Wam dziękuję !!! :)


5 komentarzy:

  1. Żaba jest super trochę większa jak ta którą ja załapałem :) ( http://environment-otoczenie.blogspot.com/2013/08/zabka.html )
    a poza tym jak zawsze super zdjęcia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wreszcie swojskie klimaty, mieszczuchy niech nam zazdroszczą, bo gdyby nie nasze blogi to nie wiedzieliby jak wygląda kura :))
    z okazji święta życzę dalszych owocnych kadrów, zdrowia, sprawnych palców i dobrego oka !
    jakiś browarek ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Chłopy :)

    PS. Browarek to i owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żaba ciekawa, nie widziałem jeszcze takiej...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.