sobota, 31 sierpnia 2013

Kołobrzeg - rankiem i wieczorem...

Kontynuując temat KOŁOBRZEGU wrzucam dziś kilka kadrów z ranka i wieczora - bo w ciągu dnia przebywałem na Bornholmie , który wkrótce obejrzycie :)
Poranny szynobus do Szczecina :
Widok na rzekę Parsęta i źródełko z solanką :
Nawet ogórki podobno w tej wodzie kiszą ;)
Ranek sprzyja kadrom bez elementu ludzkiego - jak to zwykłem nazywać :)
A to już nowsze zabudowanie idąc w kierunku portu - trzeba przyznać , że wygląda to nowocześnie :
Tu przykład odnowionych budynków koło portu ze starym w głębi :
A to już sam port :
I mój katamaran , którym popłynę do Danii :)
Ale nim to nastąpi oblecę jeszcze z aparatem okolicę :)
Dwa kadry latarni morskiej :
 Gwarna za dnia promenada miło teraz opustoszała :
Plaża również "bezludzka" ;)
Ostatni za dnia kadr latarni i idę na łajbę :)
A to już po rejsie na Bornholm - atrakcje podczas tegoż opiszę wkrótce :)
I Parsęta z oświetloną fontanną - drugi kadr niezbyt udany (statywu brak , robione z ręki) ale pokazuje , że fontanna zmienia barwy :
I z Kołobrzegu to tyle :)

2 komentarze:

  1. Fotki ekstra Panie Dominikanie :)a 4 to mi się naprawdę widzi, Arku walisz jotpegi prosto z puchy, czy obrabiasz i w czym, te kolory fujika coraz bardziej mi podchodzą :)
    Nie wiedziałem, że jesteś aż tak wysoki, czułem się przy Tobie jak krasnal :)
    pozdrowienia z Sulikowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja obróbka to niezbędne minimum - jpg-i praktycznie z puszki. Obrabiam w Photofiltrze - sporadycznie prostuję perspektywę w Gimpie. PS-a nawet nie mam...
    Co do wysokości - to ten strój mnie tak wyciąga ;)

    pozdro !!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.