czwartek, 22 sierpnia 2013

Jerzmankowe widoczki

Dziś kilka zaległych kadrów niespecjalnie związanych ze sobą - takie po prostu zaległy mi na dysku więc wypada je pokazać światu ;)

Na początek widok na wieś Jerzmanki z końcówki tzw. Alei Czereśniowej - ogólny :
Ze zbliżeniami na zabudowania :
I panorama tego rejonu :
Następnie nieco inne spojrzenie na nasz kościół - bo od tej strony go jeszcze nie fotografowałem :
Dom na sprzedaż...
I tęcza :
Tego lata było kilka tęczy - te ostatnie, bardziej spektakularne,  są TUTAJ

PS.  Od jutra "jakubuję" wzorem roku ubiegłego ( JAKUBY 2012 ) - Kasia ponownie pokaże swoje dzieła - inna tematyka prac niż rok temu. Ja w tym roku będę  miał inne przebranie. Wszystkich zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska - będzie dokładnie tam co w ubiegłym roku. Jakby co to szukajcie LENIWCA - a my będziemy tuż obok :)

1 komentarz:

  1. no to czekam na fotorelację,
    ja już zwyczajem, jak się dzieje to do pracy, popołudniówki, może uda mi się w sobotę, zobaczym
    ale zawsze można u Ciebie na blogu obejżeć :)
    udanego imprezowania

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.