niedziela, 4 sierpnia 2013

Dźwirzyno - Jezioro Resko

Niewiele jest miejscowości nad polskim morzem w których można jednocześnie korzystać z uroków morza jak i jeziora. Jezioro co prawda okazuje się miejscami niezwykle płytkie , do pływania nie nadaje się ale do windsurfingu to i owszem :)
Jest tu przystań dla motorówek czy innych wodnych pojazdów ;)
Jest też rzeźba - ale nie autorstwa pana STANISŁAWA SETY
Są też wielbiciele moczenia kija ;)
Są wiatraki...
I wspomniani na wstępie fani windsurfingu - i trzeba przyznać , że mocno dziwi widok osoby brodzącej w tak płytkiej wodzie w tak dużej odległości od brzegu - w zasadzie wygląda to komicznie :)
Wypływając z przystani trzeba trzymać się określonego (pogłębionego) toru - inaczej osiądzie się na mieliźnie... Wędkarz nie był zachwycony tym faktem ;)
A to my w felernie zrobionej fotce ;)
A na koniec zabytkowy kabriolet Mercedesa :
Kiedyś czytałem , że przy wyjeździe tym za granicę trzeba uzyskać wcześniej zgodę konserwatora zabytków - ciekaw jestem czy to nie kompletna bzdura...

3 komentarze:

  1. A Ci amatorzy rybek nie wiesz co połowili? Bardzo mnie to ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tam gdzie rybki jest i Jacek hehe
    Arku to dla żony tylu fotek nie cykłeś co dla limuzyny :) jak zwykle żarcik
    sam jestem ciekaw z tym pozwoleniem
    fajne kadry !

    OdpowiedzUsuń
  3. > ciekaw jestem czy to nie kompletna bzdura...

    http://oldtimery.com/index.php?option=com_content&view=article&id=172:wywoz-i-sprzeda-pojazdow-zabytkowych-za-granic&catid=49:porady-prawne&Itemid=714

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.