niedziela, 25 sierpnia 2013

Jakuby 2013 - sobotni hit

Dziś tylko 4 foty - z kronikarskiego obowiązku ;)
Ale za to z najciekawszym (moim zdaniem oczywiście) wydarzeniem soboty - czyli przejazdem ekipy Factoria Circular z Hiszpanii przez Przedmieście Nyskie :
Kilkukrotnie w ciągu dnia przemierzali swoim nietypowym i pomysłowym pojazdem jakubowy teren - nawiązując specyficzny kontakt z publicznością :
Diabły , anioły , muzycy wszelkiej maści i inne atrakcje wkrótce w obszernej fotorelacji - dostępnej TUTAJ :)

4 komentarze:

  1. Pojazd niesamowity! Fajne to wszystko, takie z zupełnie innej bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie - bomba. Szkoda, że tego nie widziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Medart - poczekaj na całość relacji :)

    Jacek - widzieć i słyszeć - to gwarantowany komplet wrażeń :)
    Szkoda , że w niedzielę ich nie było ponownie... Bo mam niedosyt ich min ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No na to też trafiłem, faktycznie w realu to było coś ciekawego

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.