poniedziałek, 12 sierpnia 2019

BR 52

Mój pierwszy poważny kontakt z tym parowozem to  DNI OTWARTE LOKOMOTYWOWNI LOEBAU 2007
Poniższy kadr miał swego czasu zdobić wjazd do  KOMPLEKSU SCHRONÓW W KONEWCE  - ale czy tak się stało nie wiem... Cyfrowy obraz miał być wywołany w skali 1:1. Nawet dostałem książkę wydaną na potrzeby tego obiektu...
Dni Otwarte są świetną okazją do obejrzenia takiej maszyny z bliska :
Wtedy była również możliwość podziwiania tej maszyny w skali HO :
Później miałem okazję kilkukrotnie podziwiać ten model buchającej parą maszyny :
OBOK STACJI W BAUTZEN - 2007
PODCZAS KRĘCENIA "ZŁODZIEJKI KSIĄŻEK" W GOERLITZ - 2013
SONDERZUG DO JELENIEJ GÓRY - GOERLITZ - 2018
SONDERZUG ŚWIĄTECZNY W GOERLITZ - 2018

Na makiecie spotkałem go ponownie w Loebau podczas  16. WYSTAWY MODELI KOLEJOWYCH

Wpis na potrzeby zakładki  FOTOKOLEJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.