środa, 14 sierpnia 2019

Goerlitz letnim spacerkiem...

Spacerowanie po Goerlitz, niezależnie od pory roku, należy niemalże do moich obowiązków -  WIOSNĄ  sprawdzałem jak wygląda miasto bez przeszkadzających liści, potem zerknąłem nań z  RATUSZA , następnie zajrzałem do jednej z  BRAM , aby w końcu pokazać Wam mało znany kościółek z centrum miasta - KOŚCIÓŁ PW. ŚW. KRZYŻA
Potem był już tylko letni spacer po mniej znanych  MIEJSCACH  - wszystkie inne zdjęcia z obydwu miast znajdziecie w zbiorczym wpisie pt.  ZGORZELEC / GOERLITZ - PODSUMOWANIE

Dzisiejszy spacer niczego nowego jednak nie odkryje - ale będzie równie przyjemny :)
Ze względu na suszę stan Nysy Łużyckiej mocno opadł - niestety roślinność rzeczna jest innego zdania i zamiast opadać mocno rośnie :
Klasyka klasyki z kościołem św. Piotra i Pawła :
Sytuacja jest dynamiczna i zieleni przybywa - obecnie jest tego jeszcze więcej :
Jako fan motoryzacji nie mogłem przeoczyć pięknego mercedesa :
Jakże zacnie wygląda w tym otoczeniu...
Untermarkt (czyli Dolny Rynek) z rauszem :
Widok w kierunku Obermarkt (Górnego Rynku)...
...i grajek nie wiem na czym grający. Może Wy wiecie i napiszecie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.