sobota, 17 sierpnia 2019

Goerlitz - katedra św. Jakuba - koncert (2011)

Swego czasu w goerlitz'kiej   KATEDRZE  odbył się koncert muzyki poważnej. Zajechałem tam wtedy, bo mieszkańcy Zgorzelca często mylnie katedrą nazywają  KOŚCIÓŁ ŚW. PIOTRA I PAWŁA  kompletnie nie wiedząc o istnieniu tej katedry w Goerlitz. Obiekt ten, dość pokaźnych rozmiarów, góruje swą wieżą nad miastem (  KLIK KLIK  ) ale nie odgrywa w nim jakiejś specjalnie ważnej roli. Choć jest to największy katolicki kościół w Goerlitz... Poza tym niespecjalnie jest fotogeniczny, bo otoczony zabudowaniami, drzewami, niedaleko stacji kolejowej - jakoś nigdy nie było mi po drodze do niego. I dlatego właśnie zajechałem na ten koncert :
I teraz ten obraz nabrał większego znaczenia - bo na zdjęciu mam obecnie wstępującego na stanowisko nowego Burmistrza miasta Goerlitz :
Ów Burmistrz - Octavian Ursu - w dniu 24 sierpnia w tutejszym teatrze przejmuje stery miasta.

GALERIA

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.