niedziela, 22 kwietnia 2018

Dzień Otwarty Lokomotywowni Loebau (2007)

Mój wnikliwy czytelnik wie, że kiedyś już kilka tych kadrów pokazałem - KLIK KLIK
Ale wg mnie wpis nie odzwierciedlał całości wydarzenia w odpowiedni sposób - zatem przeżyjmy to jeszcze raz ;)

Zanim dojechałem do Loebau złapałem  BR 612  (Goerlitz - Drezno) na tle pagórków znanych z  TEGO WPISU
Następnie sfotografowałem teren lokomotywowni z peronu stacyjnego :
I przybyłem na miejsce akcji :
Dość wcześnie - dlatego tłum zbytnio nie przeszkadzał ;)
Mój ulubiony niemiecki lok -  BR 118  Za DDR-u posiadał takie malowanie i taką też wersję miałem w skali HO :
Wygaszony parowóz  BR 52
Odpowiednik naszej  SP/SM 42  -  BR 112  W wersji 110 też miałem jako model w skali HO :
Chyba w południe wszystkie loki zatrąbiły w taki sposób, że aż  FILMIK  poczyniłem :)

Okazyjnie można było pojeździć takim wagonem motorowym :
A skądś (Drezna?) przyjechał BR 52 ze składem turystycznym :
Potem tłum zaczął utrudniać fotografowanie - dlatego poszedłem obejrzeć makiety :
A w drodze powrotnej złapałem  BR 642  relacji Drezno - Goerlitz :
Powyższe kadry w galerii :
WYBRANE KADRY

Mocno zainteresowanych tematem zapraszam po :
WSZYSTKIE KADRY
Tu można zobaczyć wnętrza lokomotyw, a nawet maszynownię.

INNE KADRY Z LOEBAU - ROK 2018

A wpis oczywiście na potrzeby zakładki  FOTOKOLEJ

2 kadry z 2022r. w przeddzień otwartego dnia:


2 komentarze:

  1. Tu tylko mnie ciekawi, czy używałeś szarej połówki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, daje specyficzny kolor nieba. Do dziś mam (na zbyciu zasadniczo) połówkę na 67mm. Polara również. Po S 100 mi zostało. Szarą połówkę bardzo lubię - wiele ułatwia :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.