wtorek, 3 kwietnia 2018

Spływ Dunajcem (2007)

Spływ Dunajcem, który zdecydowanie zawyżył mój poziom wrażeń estetycznych miał miejsce właśnie w roku 2007. Później (w roku 2015 ) wracałem tylko wspomnieniem do tej wyprawy.
Zapraszam na kilka jesiennych kadrów z niezapomnianego spływu :
Tradycyjnie flisak zabawiał nas rozmową i anegdotami :
Słowacka strona :
I Szczawnica :
Ostre słońce, groźne chmury i piękna polska złota jesień - tak było :)

GALERIA

Jesień 2007 w Karkonoszach do obejrzenia  TUTAJ

Wpis na potrzeby TEJ ZAKŁADKI

2 komentarze:

  1. Świetne foty.
    Jakoś w tych czasach, również "spływałem", aż muszę zerknąć w którym roku, jak się da :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, ja po wielkiej powodzi jednak, czyli ok 1997 :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.