sobota, 21 kwietnia 2018

Stacja Liberec (2007)

Zanim tutaj dojechałem wizytowałem  STACYJKĘ FRYDLANT
Pogoda niezbyt mi sprzyjała - ale kilka kadrów poczynić musiałem.

Widok ogólny na budynek stacyjny :
I peronowych kadrów kilka. U czeskich braci sporo jeździ wagonów motorowych - w różnych wersjach.
Ten to model serii  854  - spotkany również we Frydlandzie :
Ten "dziwak" to seria 843 :
Tu motoraczki serii  810
Teren lokomotywowni :
Lok serii 743 - a z prawej niemiecki  BR 612  , który przybył tutaj z Zittau :
Seria  753  zwana okularnikiem (po czesku : brejlovec) :
843 i 743 :
Podwójny okularnik ze składem - przelatuje przez stację :
I tym kadrem kończę szybką tutaj wizytę :)

Więcej tej tematyki  TUTAJ

2 komentarze:

  1. 2007 i to trzymasz, czyli w 2035 będzie 2018 :) hehe
    Super foty Arku, we wszystkich wpisach kolejowych!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.