niedziela, 25 lutego 2018

BR 52 z pociągiem specjalnym...

...relacji Cottbus-Jelenia Góra (24-02-2018r.)

Ranek zapowiadał wielkie rozczarowanie - ostatni wyż spowodował, że każdy świt był cudnie słoneczny. Dziś, jakby na przekór, przy -10st.C stało się to :
 Ale po chwili coś od wschodu (istnieje teoria, że od wschodu nic dobrego do nas nigdy nie dotarło)  zaczęło się zmieniać :
 Drobny śnieżny puszek efektownie podrywał się z peronu :
 Desiro w podwójnej trakcji pomknęło do Drezna :
 I w tak klimatycznych warunkach...
...nieco spóźniony, nadjeżdża sonderzug z  BR 52  na czele :



 Najlepszy z wagonów - odpowiednik naszego WARS-a ;)
 Ostre niskie położone słońce tworzyło takie efekty :
 Tłum - turystów i gapiów wysypał się na peron :
Piękne czoło, pięknej maszyny :
 Budynek dworca w tle :
 A odczepiony parowóz rusza po wodę :
 Temperatura robi swoje - efektowne dymy i para :
 Nie, nie z żurawia...
 ...tylko poczciwym wężem tankuje wodę :
 Tradycja i nowoczesność :)
Oddalam się na z góry upatrzoną i zaplanowaną miejscówkę - słońce mi nie pomaga (co zresztą przewidywałem wszak to moja ulubiona i znana miejscówka - KLIK KLIK ) - ale takiego afrontu nie spodziewałem się :(
Wrocław-Drezno przejeżdża mostem :
 Następnie doczekałem się szynobusa SA 108 z Zielonej Góry :
 I tak przygotowany i wymarznięty czekałem na gościa specjalnego - mocno spóźnionego ;)
 Jest !!!
TEN FILMIK  z drugiego aparatu polecam obejrzeć :)

Potem szybko do auta, szybko autem, szybko z auta...i zdążyłem powąchać dym w moich Jerzmankach ;)
Czyli cały oficjalny rozkład jazdy zmodyfikowało życie ;)

Nieco więcej zdjęć w  GALERII

Tematyka kolejowa  TUTAJ

Mam też taką BR 52 :
Kiedyś pokażę więcej...

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.