poniedziałek, 14 września 2015

Kolejowy zlepek + lokomotywy trzy :)

Dziś opowieść o tym jak w momencie gdy myślałem, że na jerzmankowych torach już mnie nic nie zadziwi, mile zostałem zaskoczony :)
Ale najpierw Gagarin wspina się do wsi :
Jakiś szynobus którego nie miałem gdzie umieścić ;)
I kolejny Gagarin - jak się okazało czekał na mijankę z...


...tzw. pociągiem lokomotywowym !!!
Gdy na zwrotnicy zobaczyłem je bokiem byłem bardzo zaskoczony - bo pierwszy raz w życiu widziałem taki zestaw !!! :)
I odjechały w stronę Zgorzelca...
...A Gagarin ruszył w dalszą trasę :
Czyli jednak jest dalej jakiś nikły sens fotografia lokomotywek ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.