piątek, 24 lipca 2015

Goerlitz - widziane ze Zgorzelca

Kiedyś wymyśliłem sobie, nieco złośliwie przyznaję, że Goerlitz najładniej wygląda ze Zgorzelca.
Ale żeby nie być gołosłownym podrzucam kilka linków na tę śmiałą tezę :
TĘCZA NAD GOERLITZ
KOŚCIÓŁ ŚW. PIOTRA I PAWŁA
Poniższe zdjęcia wykonałem z okna na ul. Iwaszkiewicza - bez specjalnego wpływu na porę fotografowania i światło. Ot, po prostu udało się być w takim miejscu :)
Wieże - na trzy z nich można wejść (za opłatą - z przewodnikiem do umówienia się TUTAJ )
Na ratuszowej już byłem ( KLIK KLIK ) - reszta też  doczeka się mojej tam obecności ;)


A na koniec kompletnie inne miejsce - ale zasada ta sama - widok z polskiej strony na rejon przy moście kolejowym i progu na Nysie Łużyckiej :
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.