piątek, 3 lipca 2015

Drezno - Zwinger

Kontynuacja TEJ ESKAPADY
Opera Sempera podczas pierwszej wizyty w tym rejonie przywitała nas deszczowo - zatem celem fotograficznym zbytnio nie była ;)
Ale jako wstęp do zwiedzania Zwingeru pasuje idealnie - bo to zacny budynek :)
Zwinger kryje w sobie m.in. galerię malarstwa i muzeum porcelany. Kiedyś zwiedziłem to pierwsze i zapamiętałem z tego tyle, że większej nudy dawno nie przeżyłem - zatem dziś nie marnuję czasu na wnętrza, a podziwiam widoki z ogólnodostępnych tarasów :
Aura dalej jest kapryśna ale więcej jest chwil ze słońcem :)
Zegar co 15 minut daje malutki pokaz dzwonków - ale przyznam, że na godzinę 16:00 wrażenia wielkiego na mnie nie zrobił :
Wnętrze kryje w sobie kawiarenkę...


...w której skryliśmy się przed deszczem :
Zaraz potem (dynamika pogody tego dnia zadziwiała) dalej zwiedzaliśmy - i ubolewam zerkając na poniższe zdjęcie jak mogłem nie dostrzec Lamborghini na drezdeńskim bruku...
Kilka widoczków bez słońca i ze słońcem :
Fontanny nie pamiętałem :
Stąd ciekawie widać kwadrygę na Sempeoperze :
I fontanna...
...z ciekawymi pomnikami ;)
I radością, że parasolki poszły precz ;)
Wracamy na dworzec :
Ujęła mnie reklama (lubianych przeze mnie) czekoladek :)
I w drodze powrotnej misz-masz pogodowy...
Tyle :)

Jak kogoś interesuje kilka kadrów z Drezna z 2007 roku to są TUTAJ

Forma galeriowa zdjęć dostępna TUTAJ

Wpis na potrzeby JEDNODNIÓWEK ZGORZELECKICH

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.