poniedziałek, 3 listopada 2014

Aleja Dębów Błotnych, kukurydza i bóbr, którego nie było ;)

Najpiękniejszy etap polskiej złotej jesieni nadal trwa. I to kilka kadrów około-jerzmankowych utwierdzających mnie w tym przekonaniu.
Na początek Aleja Dębów Błotnych i okolica (znacie to m.in. z TYCH ZDJĘĆ )
Pole kukurydzy (tak, tak - wlazłem ponownie na ten słup) - letnie fotki TUTAJ
I teren działań bobra - też już kiedyś pokazywałem - KLIK KLIK
Teren mocno się zmienił...
Ale to nie tylko przez działalność bobrów - a raczej człowieka.

3 komentarze:

  1. Piękne kadry. Szczególnie aleja dębowa, która ma w sobie ogrom jesiennego uroku. Czekam na kolejne podobne galerie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne to z alei i słoneczkiem! Bardzo mi się podoba, a na te Twoje bobry to i jua muszę się wybrać, żeby zafotopolować :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.