wtorek, 15 kwietnia 2014

Stawy rankiem...

Kilka zaległych zdjęć wykonanych z samego rana na STAWACH mojego kolegi - celem głównym tak porannej wizyty był wschód słońca, a także "bezkrwawe polowanie" na żurawie. Pierwszą część planu uważam za udaną. Druga część odfrunęła na mój widok zbyt szybko...
Aleja Dębów Błotnych :
I widok na pobliskie łąki spowite lekką mgiełką :
 Żurawia nie złapałem ale w oddali teren obserwowała czapla biała :
Kolejny teren opanowany przez bobry - pierwszy do obejrzenia TUTAJ
I kolejne jeziorko o którego istnieniu dotychczas nie wiedziałem :)
Kontynuacja  TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.