niedziela, 27 kwietnia 2014

Rzepaki i kwiatki czereśniowe :)

Nadrabiam zaległości w tegorocznych rzepakach i wiosenno-kwiatowych kadrach :)
Jerzmankowa Aleja Czereśniowa znana już Wam pewnie :
Z Landeskroną dla urozmaicenia kadru - bo alei tak naprawdę sam mam już dość ;)
I detalu nieco :
I inne widoki z zwartością rzepaku w kadrze ;)
Po dwa kadry (poziom i pion) bo zawsze mam problem który lepszy...
Rzepaków tegorocznych mam jeszcze dużo - ale będę powoli dawkował ilość bo się zanudzimy wzajemnie ;)

9 komentarzy:

  1. Wiosenne barwy są cudowne! Czy piony czy poziomy,to już autor sam ustala... Ale bym się kierowała zasadą, którą mi podpowiedzisles, nie ma sensu powielać w nadmiarze monotonii.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne są - i dlatego nie mogę uniknąć monotonii Aniu ;) No jakoś mi nie idzie...
      Pion i poziom choćby budził wątpliwości jest zachowany - aparat mi to mówi i bardzo w nim to cenię :)
      Pozdro !!!

      Usuń
  2. Super, wiosna to raj dla fotografii !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, te4 rzepakowe pola sa bardzo malownicze! aż się sobie dziwię, że w tym roku jakoś odpuściłam im fotograficznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzepakowe to ja uwielbiam. Po prostu nie mogę tą wiosenną żółcią oczu nasycić. A jeśli dodatkowo występuję w parze z kwiatem drzew, to już w ogóle jestem wniebowzięty. Piękną niespodziankę w tym roku sprawiła nam przyroda. Na szczęście wiosna rozpoczęła się chyba z miesiąc wcześniej. Jest ekstra! :-)
    Arek foty fajoskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ta wiosna wyjątkowa pod tym względem - jest pięknie :)

      Usuń
  5. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.