wtorek, 29 kwietnia 2014

Bella Italia '95

Dziś Was rozbawię - wrzucam skany ze zdjęć z '95r.
W przypadku gdy ja jestem na fotce ciężko mówić o moim autorstwie - ale zaznaczam, że tło zawsze ja wybierałem. Materiału nie będzie dużo, bo spora ilość odpadła ze względu na obecność osób postronnych na zdjęciach ;)

Zaczynamy we Florencji - ze Złotym Mostem w tle :
Mijając Pizę...
...dojeżdżamy do Rzymu (Schody Hiszpańskie) i Watykanu :
Byłem też na Monte Cassino - choć każdemu kojarzy się z innym widokiem ;)
W Pompejach z zacnymi rycinami na ścianach :
Na Wezuwiuszu z którego przywiozłem kawałek lawy, który mam po dziś dzień :
Potem zwiedziłem miasto u jego podnóży - czyli Neapol (sfotografowany przez otwarty luk dachowy w autobusie) :
Podziwiałem Capri i Monte Solare - widoki na port z morza i z busika który wiózł mnie krętą i wąską drogą nad urwiskiem na górę :
Sfotografowałem się z policjantką w San Marino :
Ucałowałem pierś Julii w Weronie :
I na koniec Wenecję zwiedziwszy :)
Tylko tyle zdjęć nadawało się do publikacji. W erze cyfrowych zdjęć to może...porażać ;)

4 komentarze:

  1. Przedostatnie podoba mi się najbardziej :D Arek Ty powinieneś przewodniki turystyczne pisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona nawet ciągnie mnie za koszulkę ;)
      Przewodniki to na starość - na razie nie czuję weny ;)

      Usuń
    2. Walnij z lampkę dobrego wina i wena przyjdzie, nie tylko na pisanie ... :D

      Usuń
  2. Na razie muszą wystarczyć "Jednodniówki zgorzeleckie" - w przypadku Włoch to po prostu pamięć już nie ta ;) Byłem tam w '95...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.