niedziela, 2 marca 2014

Zaległe foty rowerowe - czyli tropem bobra cd.

Jak może pamiętacie jesienią już tu byłem ( ARSKI NA TROPIE BOBRA )
Działalność bobra obejrzałem z uwagą i tym razem...
...i żadnej bestii nie wypatrzyłem niestety :(
Zniechęcony niepowodzeniem ruszyłem w znane tereny które choćby chciały to sprzed obiektywu nie uciekną :)
Gdyby nie kable energetyczne byłby całkiem fajny kadr :
Jak widać ustawa o gospodarce odpadami komunalnymi niewiele zmieniła w postępowaniu i mentalności Polaków...
...chyba musi w sposób naturalny odejść w niebyt pokolenie tych brudasów. Innego wyjścia z sytuacji w której można wrzucić to do kubła nie widzę...
Szynobus do Jeleniej Góry trafił się :
Pomimo mocno wiosennych dni stawy (to akurat STAW KOŁO CEGIELNI ) utrzymują warstewkę lodu :
Ponownie widoczki z rejonu torów - tyle, że przy zachodzącym słońcu z tego WPISU
I panorama wsi na koniec :

4 komentarze:

  1. Mieszkasz w uroczej okolicy. Gdyby nie te smieci to wrecz sielsko I bobrowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo i ciekawie na dodatek :)
    Śmiecie to ogólnopolski problem - na pograniczu tym bardziej razi, że Niemcy i Czesi takich akcji nie mają...

    OdpowiedzUsuń
  3. Te bobry u Ciebie, to jakiegoś większego wzrostu są. Chyba jakiś mutanty. Pieńki bardzo wysoko obrobione. Może to jakieś ruskie?:-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.