czwartek, 6 listopada 2014

Świt nad mostem kolejowym

Dziś kilka kadrów ze wschodu słońca z punktu widokowego zlokalizowanego w Goerlitz. Informacja dla tych co nie znają miasta - stoję na niemieckiej ziemi ale tylko budynki u podnóża zbocza góry (te z lewej strony mostu) należą do Niemiec. Reszta to nasze tereny :)

Informacja techniczna - pierwszy kadr zrobiłem bez użycia filtra szarego połówkowego. Dwa dalsze z tym filtrem - stąd ten zafarb na niebie. Co ciekawe - mój stary aparat (FujiFilm S100) nie dawał tego efektu. Nowy X-S1 niestety tak psuje mi robotę... Ogólnie rzecz biorąc to zbyt późno rozpocząłem te fotki - ale to dlatego, że przyjechałem tam po nocce.
Stary, poczciwy, acz ciągle dobry Fuji S100 posłużył do złożenia tego gif-a :
Teraz skupiamy się na zgorzeleckim MIEJSKIM DOMU KULTURY - to ta kopuła z lewej strony kadru :
W dole wspomniane niemieckie budynki - m.in. restauracja i hotel (zdjęcia z dołu wkrótce) :
Poranna mgiełka uatrakcyjnia nieciekawy, ciemny dół kadru :
A to widok w prawo - na dolinę Nysy Łużyckiej, jej rozlewisko i Góry Izerskie w tle :
Wiatraki to teren wokół Koźmina i Małej Wsi Dolnej :
Owe wiatraki coraz bardziej ingerują w pejzaż wokół Zgorzelca - coraz trudniej znaleźć miejsce bez tych wirujących śmigieł...
I to tyle z tego ranka :)
Inny ranek (na Landeskronie) do obejrzenia TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.