piątek, 1 sierpnia 2014

Jesionka - kadrów kilka...

Jezioro Rudzieńskie - gdy jako małolat byłem na obozie harcerskim w Tatarce to do tego momentu nie wiedziałem, że to to samo jezioro było :)
 Po lewej jest odpowiednik bałtyckiego Helu - taki wąski cypel :)
 Co jakiś czas taflę wody (nieco zazielenionej ale bezpiecznej) przecinał jakiś skoczek ;)
Największą frajdę mają tutaj wędkarze - których fascynacji siedzeniem nad wodą nigdy nie pojąłem tak nawiasem mówiąc... ;)
Potem ze swym połowem mieli robotę :
Inni w tym czasie oglądali zachody słońca :)
 Pewnego dnia przyszła taka mała chmura, która załamała pogodę...
 A na koniec ciekawostka - potężne gniazdo szerszeni - owady usunięto, a otwory zapiankowano:
Odwiedziliśmy również Wolsztyn - ale o tym wkrótce :)
Nas odwiedził Wojtek - o czym pisałem TUTAJ

Pełna galeria TUTAJ


8 komentarzy:

  1. Wydaje mi się choć w oku miarki nie mam, ale na zdjęciach uwidoczniłeś wykroczenie. Część tych złowionych wzdręg jest chyba mniejsza niż wymiar ochronny do 15 cm ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje pytanie czy nie za małe usłyszałem, że smażone na głębokim oleju są jak chipsy lub frytki ;)

      Usuń
  2. Biedne rybki :-P Ten jegomość w locie złapany to TY? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachód fajny, a rybki smaczne, nawet te "niewymiarowe" :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.