niedziela, 27 lipca 2014

Spotkanie Drabów :)

Ubiegły tydzień spędziłem podziwiając jezioro Rudzieńskie - śpiąc w OW JESIONKA
We wtorkowe popołudnie odwiedził mnie jeden z Drabów z Google+
Drabów jest czterech i tylko kwestią czasu (podobno) jest to, że spotkają się wszyscy :)

Poniżej krótka fotorelacja - sesja przydomkowa :
Sesja leśna ;)
 Drab Wojtek to makromaniak - nie portretuje osób tylko np. ich źrenice ;)
Ale największą radość ma z łapania np. much ;)
Efekt tej szybkiej sesji można obejrzeć TUTAJ  i  TUTAJ
A zainfekowanym makrofografią polecam Wojtka stronę KLIK KLIK
Nasze spotkanie na pewno byłoby dłuższe i ciekawsze gdyby nie fakt, że był to zwykły dzień roboczy - a na urlopowym luzie z nas dwóch byłem tylko ja...

Za odwiedziny i przybycie serdeczne dzięki !!!

8 komentarzy:

  1. Oooo super !!!!
    Powiedz Arku co ten Drab ma podpięte pod tą 600 z pierścieniami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canon 50/3.5 Macro FD + pierścien pośredni Canon 25mm + p.p. 7 + 14 mm

      Usuń
  2. Fajne są akie plenerowe spotkania :) A połowiłeś coś? :)

    PS. Wiedziałem, że Mariusz dostanie "szału" gdy zobaczy tę "akcję" z makro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie - ja nie łowię. A w sumie idealne miejsce do tego...
      Obejrzysz na fotach bo nieco czasu tej tematyce poświęciłem :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.