środa, 30 lipca 2014

Beverly Hills Cop

Pamiętacie ten film? Pierwsze sceny dobijania targu w naczepie TIR-a  gdy Eddie Murphy dokonuje zakupu lewych fajek? I późniejszy pościg policji z dyndającym na łańcuchu z naczepy Murphym - filmowym Axelem Folley'em? Wszystko w akompaniamencie TEGO UTWORU
Albo późniejsze hity ubarwiające ten film - m.in. TEN
I najbardziej rozpoznawalny utwór z tego filmu - temat przewodni - AXEL F
Ja pamiętałem te utwory zawsze - i dlatego moja płytoteka od dziś jest bogatsza o tę pozycję :)

Drogą kupna nabyłem ją w sklepie FAN.pl który jak dotąd nigdy mnie nie zawiódł. Czego przykładem może być właśnie ta zapomniana i stara, choć i dziś brzmi dobrze, płyta :)

PS. Słuchać głośno !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.