sobota, 16 sierpnia 2014

Wojciech Pokrzewiński "Koncert Relaksacyjny na Gongi"

Wczoraj byłem na niecodziennym koncercie - instrumentami były tybetańskie gongi :)
Człowiekiem, który wydobywał w nich niezwykłe dźwięki był Wojciech Pokrzewiński. Nie pierwszy raz miałem przyjemność słuchania jego muzycznej twórczości - pierwszy kontakt z dziwnym instrumentarium Wojtka miałem na TRZECIM WIELKANOCNYM BIEGU DLA JAJ
Wczorajszy koncert odbywał się na Skwerze Popiełuszki - pogoda wyjątkowo dopisała :)
Na początek plakat zgorzeleckiego MDK-u :
I moje zdjęcia :
Każdy mógł poczuć na sobie drgania gongu...
Zaciekawienie przypadkowych spacerowiczów sprawiło, że...
 ...dosiedli się i słuchali :
 Koncert trwał 45 minut...
 ...ale nie znużył nawet najmłodszych słuchaczy :
 Po koncercie oklaski...
 ...i rozmowy z muzykiem :
Same zdjęcia nigdy nie oddadzą dźwięków - dlatego nagrałem 2 krótkie filmiki :
FILMIK 1
FILMIK 2

GONGI W DOMU KULTURY

WYWIAD W TV BOGATYNIA

4 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.