poniedziałek, 22 marca 2021

Wiosno - przybywaj !!!

Zapraszam po foty z dzisiejszego dnia - ruszyłem co prawda fotografować  FOTOKOLEJ  ale przy okazji kilka prawie-górskich kadrów popełniłem. Na zdjęciach widzimy Orzesznik, Izerę, Ptasie Kupy i Gołębnik! Uroczo, nie? ;) 

Ale był też  STÓG IZERSKI  i  SMRK  :
Potem zachwyciłem się polem uprawnym z żywą zielenią :

I zamyśliłem nad znikaniem takich stacji transformatorowych - jedna stoi nadal we wsi Jerzmanki. Ta poniżej w Żarce nad Nysą :

I to tyle z tego pięknego dnia.
No chyba, że chcecie czeskie nazwy wymienionych pagórków znać - Frýdlantské cimbuří, Frydlanckie blanki, Jizera, Holubník, Ptači kupy, Černá hora. Foty kolejowe do obejrzenia  TUTAJ



1 komentarz:

  1. Fajna widoczność. Wkrótce wszystko bardziej zazieleni się. Będzie czas na podziwianie pięknych stron. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.