środa, 31 marca 2021

Wiosno, wiosno, przybywaj... ;)

Poszukiwałem już wiosny poza miastem -  KLIK KLIK                                                                      Czas teraz na widoki miejskie - ale nie do końca takie typowe, bo to już trąci lekką nudą - zwłaszcza, że wiosna nadal nie zazieleniła się świeżą barwą tylko straszy niepozarastanym terenem ;)  

Kilka wczorajszych widoczków ze ścieżki wzdłuż Nysy Łużyckiej w kierunku Jędrzychowic :

Ta perspektywa za chwilę (w momencie pojawienia się liści) zniknie :
Na moście granicznym pustki :
Klasyka z odbiciem w lustrze wody :
A to foty z sobotniego popołudnia, które obrodziło w spektakularne chmury. A ja akurat tylko komórkę przy sobie miałem - rejon Parku Nadnyskiego :
Miejscówka znana i lubiana :
Za kilka chwil padało...

Więcej zdjęć z obydwu miast znajdziecie  TUTAJ

PS. Ten wpis będzie sukcesywnie wzbogacany o linki do innych wiosennych eskapad :)

RZEPAKI 2021

NARESZCIE GOERLITZ

PORANEK Z WIEŻOWCA

PORANEK Z WIDOKIEM NA GOERLITZ I ZGORZELEC


1 komentarz:

  1. Pięknie jest. Ja też już chcę wiosny żebym mogła dla mojej pasji czyli podróże, które uwielbiam i fotografować ciekawe miejsca w danym mieście, więc zapraszam na mojego bloga https://anetabartczak-mojepodroze.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.