środa, 27 maja 2020

Niedów - zapora na Witce

Zaporę na Witce większość osób kojarzy z katastrofą sprzed 10 lat - wtedy wyglądało to  TAK
Gdy w  2018  roku odwiedziłem ją ponownie nowa zapora zaczęła już funkcjonować - ale nadal zamknięte było wejście na  jej koronę - do tej Majówki. Oczywiście podczas weekendu majowego tłumy spacerowiczów w maskach zniechęcały mnie - dlatego odwiedziłem ją w tygodniu w momencie, gdy żaden "ludzki element" nie psuł mi kadru ;)
Przyznacie, że te "pofalowania" są widowiskowe :
Ktoś w necie pytał o przepławkę - na moje amatorskie oko to jest ona właśnie :

Podziwiamy dalej :
Po takim zdjęciu warto przeczyścić obiektyw ;)
Obecnie cały teren byłego kąpieliska Witka został wykupiony - pozostaje nam podziwianie z daleka tego co tam inwestor robi :
Powoli wracam do auta...
To słońce z ciężkimi chmurami sprowokowało mnie do wyszukania ciekawej miejscówki z rzepakiem - zajechałem za chwilę  TUTAJ
Ostatni rzut oka :
I kolejna wizyta - tym razem tylko od strony Ręczyna :
I mały spacerek wzdłuż linii brzegowej :
A potem nieco w górę...
...żeby zerknąć na niemieckie rzepaki :
I to tyle :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.