sobota, 16 września 2017

Pobiedna - Wola Sokołowska - wieża Mon Plaisir

Jadąc do  ŚWIERADOWA ZDROJU  przez Leśną (od Zgorzelca strony oczywiście) warto zatrzymać się w niepozornej Pobiednej - mamy tu m.in. PAŁAC
Inną atrakcją jest stary cmentarz ale to raczej dla wielbicieli gatunku ;)

Dzisiaj chciałem mieć przyjemność (nawiązując do nazwy obiektu) pokazać Wam wieżę Mon Plaisir (z franc. Moja Przyjemność) - w Pobiednej skręciłem w prawo na Wolę Sokołowską...
...pognałem wąskim asfaltem w górę, dotarłem w jeden punkt widokowy :
Widok na Karkonosze i Izery :
Następnie wróciłem do głównego duktu, pojechałem dalej zwiedzając Wolę Sokołowską, dojechałem do Domu Samotnej Matki na końcu drogi i stwierdziłem, że zapowiadanej WIEŻY tutaj nie ma. Zabrakło oznakowania w kluczowym miejscu, a ja niechętny (nieprzygotowany raczej) do zwiedzania lasu i nieznanych miejsc zrezygnowałem. Przyjemności nie było... Choć dla samych rozległych widoków warto zboczyć z trasy :)

POBIEDNA NA WEEKEND - Z WIEŻĄ !!!

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.