sobota, 2 września 2017

3. Görlitzer Fotofestival "Schauplätze" - otwarcie festiwalu i wystawy - Muzeum Fotografii w Goerlitz (2017)

Wczoraj w goerlitz'kim Muzeum Fotografii otwarto Festiwal Fotografii. Trzeci już z kolei. Potrwa do 10 września. O poszczególnych wydarzeniach z nim związanych dowiecie się m.in. na  FEJSIE
Ja postaram się nieco Wam na ten temat pokazać - ale moja obecność na tych wydarzeniach będzie raczej znikoma...

Na 5 minut przed otwarciem...
Przemowy powitalne :



 Pomimo paskudnej tego dnia pogody publika dopisała niezwykle :
W czasie gdy ta publika słuchała uważnie przemówień ja skoczyłem na górę...
 Wróciłem na końcówkę przemówień :
Fotografia grupowa grupy fotografów ;)
Swoją drogą nigdy jeszcze nie byłem na taki mocno obfotografowanej imprezie - no ale nazwa Festiwal Fotografii zobowiązuje :)
 Potem pito, jedzono, rozmawiano, dyskutowano...
...a ja popędziłem do Muzeum Śląskiego na kolejne otwarcie - o którym już wkrótce :)

GALERIA

Tutaj znajdziesz link do innych wydarzeń w ramach Festiwalu.

Dla zainteresowanych tematyką  UBIEGŁOROCZNY FESTIWAL

1 komentarz:

  1. Ciekawa wystawa, jakoś w Zgorzelcu chyba mniej takich wystaw jest.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.