piątek, 1 maja 2015

ZOO w Goerlitz...

...czyli jak przyjemnie spędzić czas :)
Bo pogoda za oknem jakoś nie do końca pewna - chmury fotogeniczne ale czasem straszy deszczem. Zatem spacerek po ZOO wskazany i pogodowo bezpieczny :)
Ja wpadłem tam na chwilkę - i dlatego zbyt wielu zdjęć nie będzie. Ostatnio byłem tam w zimie ale typowo zimowego ZOO nie widziałem - bo śniegu zabrakło :( 
Niemniej jednak przypomne tę WIZYTĘ
A dziś zaczynamy jakby od końca - bo zazwyczaj idzie się w prawo po wejściu na teren, a ja poszedłem w lewo - prosto do ptactwa :) Przyznam, że zaskoczyła mnie powieka gęsi - że zamyka się ta dolna, a nie górna :
Potem zerknąłem do papugi...
...która potrafi być do góry nogami ;)
Zajrzałem do Aleksandretty chińskiej - jej poświęciłem TEN WPIS


Chwilkę spędziłem u mangust :
Ta mała była niezwykle robotna ;)
Byłem u rogatych :
I wielbłądów :)
Obejrzałem te małe znane z TEGO WPISU
Prawie nadepnąłem na ogon luźno spacerującego pawia ;)
Z zadziwieniem podejrzałem jak skacze na górę :
I kierując się do wyjścia obejrzałem ine zwierzaki :
Cała galeria z tej wizyty dostępna TUTAJ

2 komentarze:

  1. Z przyjemnością obejżałam wszystkie fotki, najczęściej spacer po Zoo zajmuje mi około czterech godzin, z aparatem fot. oczywiście :-)) a tu bez wychodzenia z domu fajnie spędziłem kilka minut! Piękne Zoo, Arku!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.