piątek, 16 stycznia 2015

Kolejny rewelacyjny film z...Goerlitz !!!

Jak donosi lokalny dziennik (choć nie tylko on o tym donosi) film THE GRAND BUDAPEST HOTEL otrzymał Złoty Glob. Nie pisałbym o tym gdyby nie fakt, że ów film kręcono m.in. w Goerlitz. A mnie coś wtedy podkusiło i notorycznie odwiedzałem ekipę filmową wypatrując kogoś słynnego. Oczywiście wszelkie gwiazdy były poza zasięgiem mojego obiektywu, a najczęściej do czynienia miałem z ochroniarzami niezwykle czujnymi i przewrażliwionymi - wszak fotografowania na ulicy nikt zakazać nie może.
W każdym razie wszystkie moje filmowe eskapady fotograficzne mam skomasowane w tym poście KLIK KLIK
A dlaczego kolejny film z Goerlitz spytacie? Otóż w tym mieście kręcono już nie jeden film. Nawet istnieje na fejsie strona FILMSTADT GOERLITZ

Drugim najsłynniejszym, nagrodzonym Oscarem, był LEKTOR z Kate Winslet. Sama Kate jeździła wtedy tramwajem ale moje oko jej nie wypatrzyło :
O innych dokumentowanych przeze mnie filmach kręconych w Goerlitz przeczytacie w zakładce FILMOWE GOERLITZ - do czego serdecznie zachęcam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.