wtorek, 30 grudnia 2014

Jerzmanki, jesień 2014 - rundka rowerowa nr 7

Etap ładnej jesieni zakończony tym WPISEM
Teraz ta mniej ciekawa kolorystycznie - bura, nieco ponura, aczkolwiek jeszcze z końcówką barw. Potem będzie już tylko gorzej ;)
Stawy hodowlane PZW niedaleko mojego domu :
Kolega JACEK miał tu zajechać ;)
Niech przynajmniej zobaczy jakie się tu ryby wyciąga ;)
Klasyka klasyki jerzmankowej Alei Czereśniowej :
I pomyśleć, że wiosną było tu tak pięknie - KLIK KLIK
Mglisto nieco...
Płochliwe bestie nie dają się zbytnio podejść - a mi szkoda czasu na zasadzenie się na nie...
I w mrocznym klimacie jerzmankowy kościoł :

1 komentarz:

  1. Wyciąga się Panie wpuszczone na jesieni karpie :) Byłem, łowiłem :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.