wtorek, 10 września 2013

Bornholm - Svaneke - port

Po wizycie w mieście ( NEXO I SVANEKE ) pokażę port w Svaneke :
Żaden tam szał z extra żaglówkami ale i tak uroczy :
Oczywiście ptactwo też jest obecne :
Takie wybrzeże kąpielom raczej nie sprzyja...
...ale jest fotogeniczne ;)
Kutry jakieś takie ciekawsze niż te polskie ;)
A tu taki rarytas :
Chciałbym usłyszeć jak pracuje - ale nie było mi dane...
Przy porcie są sklepiki z pamiątkami :
Oryginalne trzeba przyznać :)
Punkt informacji turystycznej :
I typowe dla wędzarni kominy - bo m.in. z wędzarni słynie Bornholm :
Jeszcze tylko 2 kadry z morzem...
...i już jedziemy dalej - mijając m.in. najstarszy wiatrak na wyspie - typu koźlak :
Jakieś słynne kamienie też mijamy - ale nazwa dziwna i net o tym milczy ;)
A tu ciekawy mur - do jego budowy nie użyto żadnego lepiszcza - tak dobrze dopasowano poszczególne głazy :
Aż się wierzyć nie chce...

Więcej informacji o wyspie znajdziecie TUTAJ - warto poczytać :)

6 komentarzy:

  1. Będę tutaj czestym gościem. Twoje zdjęcia mają klimat i idealnie obrazują pokazywane miejsca. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Cię w w moim skromnych progach :)
    Dziękuję Karolino za dobre słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To tak tam jest?! Zawsze się zastanawiałem, gdy Szuwarek informował mnie o wyprawie na dorsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jacek - ja takie bornholmskie dorsze wędzone i smażone jadłem u sąsiada na imprezce... Wierz mi, że najlepsza wędzarnia czy smażalnia nad Bałtykiem tego nie zaoferowała - co mój sąsiad :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajedź do mnie :) Albo wyszukaj najlepszego parkieciarza w Zgorzelcu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.