wtorek, 29 marca 2022

Stacja Świeradów Zdrój

 Zabytkowy i piękny budynek  STACJI KOLEJOWEJ  skrywa w sobie zaskakujące wnętrze:

Funkcjonuje tutaj makieta kolejki elektrycznej. Oczywiście dla mnie jako fana kolejnictwa ( FOTOKOLEJ ) i byłego modelarza, który własną makietę w połowie lat 80. wykonał, nie jest to jakaś wielka rzecz ale zaprawdę powiadam Wam - warto zobaczyć !!! 
Tym bardziej, że układ torów i obiektów nie jest przypadkowy - warto zgłębić wiedzę na stronie  STACJI KULTURY
Fantastyczną rzeczą jest hologramowy model parowozu wraz z jego danymi technicznymi i przede wszystkim budową - zdjęcia nie oddają efektu:
Podglądamy  LUDMIŁĘ
STONKĘ
RUMUNA
Ponownie BR232, która notabene niezbyt tu pasuje - ale nie bądźmy drobiazgowi ;) 
Parowóz znacie już z wcześniej podlinkowanego wpisu:
I tutejsza sobotnia tradycja - czyli jarmark rękodzieła. Odwiedzić musiałem, gdyż jarmarkową przeszłość za sobą mam ;) 
Jeden ze straganów - najbardziej kolorowy:
Macie więc jasność co bardziej przykuło moją uwagę - makieta zwyciężyła :)

Żeby dzień zakończyć kolejowo goniłem potem pociąg towarowy jadący na szlaku Leśna-Lubań. Ale o tym przeczytacie w  TYM WPISIE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.