środa, 30 marca 2022

Leśna - Lubań - gonitwa za Gagarem...

W trakcie drogi powrotnej z  TEGO WYDARZENIA  całkowicie niespodziewanie, zaraz za Leśną, pierwszy raz w życiu stałem na tutejszym przejeździe kolejowym. Na tym odcinku jest ich akurat wiele ale ruch tak znikomy, że szczęście sprzyjało mi wielkie! Szczęście było, tylko aura mroczna i nieciekawa - niemniej jednak podjąłem próby:

Powrót do auta i migiem na kolejny punkt - ten akurat znam, bo kiedyś złapałem tutaj Rumuna (vide poniżej):
Dobrze znając przebieg linii tutaj oczekiwałem na przejazd:
By na koniec zaparkować przed Lubaniem i powitać ów skład na rogatkach miasta - i to była chyba najatrakcyjniejsza miejscówka:
A na koniec archiwalne kadry (z 2018r.), które nie wiedzieć czemu na blogu nie ukazały się - a pasują tutaj idealnie. Stacja Leśna:
SU 46  szykuje się do startu:
I luzakująca  ST 43  złapana na szlaku:
Komu mało tematyki kolejowej niech klika  TUTAJ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.