piątek, 5 czerwca 2020

Świeradów Zdrój - w wersji pozbawionej turystów...

Jak zapewne wiecie spędziłem niedawno weekend maskowo-wirusowy w  POBIEDNEJ  - tam odwiedziliśmy  WIEŻĘ MON PLAISIR  , by w sobotę ruszyć do  ŚWIERADOWA  - i tutaj coś co mocno mnie poraziło. Niby było wiadome, że turystów i kuracjuszy nie spotkamy zbyt wielu - ale, że aż tak opustoszały będzie ten, tłoczny zazwyczaj, kurort to nie spodziewałem się. Idziemy w kierunku budynku zdrojowego - główną arterią miasta :
Tu mamy okazję obejrzeć nowy  DOM PRZYSŁUPOWY
Zazwyczaj oblegany przez kuracjuszy - dziś stoi samotnie pokazując nam swoje piękne oblicze...
...i to akurat w sumie jedyna korzyść z "wymarłego" miasta :
Przyznacie, że mocno dziwnie :

Przerywnik motoryzacyjny ;)
Wchodzimy w rejon w którym na pewno spotkamy więcej ludzi...
...no ale niestety - tutaj również pustki :
Wieża domu zdrojowego...
...przecięta smugą samolotu - ostatnio ich przecież prawie na niebie nie widać :
Nieuruchomione po zimie suche fontanny tylko dopełniają obrazu :
Wracamy...
Ostatnimi czasy widziałem kilka miast w tak "bezludzkiej" wersji - WROCŁAW , BOLESŁAWIEC  , ZGORZELEC  - żadne z nich nie zrobiło na mnie takiego wrażenia...
W kolejnym wpisie zajrzymy na  STACJĘ KOLEJOWĄ  - a potem pięknie brzmiący Kufel :)

                                       POBIEDNA NA WEEKEND - PODSUMOWANIE


1 komentarz:

  1. Fakt robi przygnębiające wrażenie. Oby to nie był zwiastun na długi czas. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.