wtorek, 30 czerwca 2020

Z wieżowca...

Zauważyliście mały zastój na blogu? Tak, nie mam czasu, mam inne zajęcia mocno mnie angażujące, i chyba potrzebuję wakacyjnej laby. Blog pewnie spowolni - bo ileż można kopać archiwalnych tematów? ;)
Dziś w ramach  WIOSENNYCH SPACERÓW  wizyta na wieżowcu z którego kiedyś miałem przyjemność obserwować wchód słońca - ten materiał  TUTAJ
Jak widać była to wczesna wiosna, gdy reżim maskowy obowiązywał - panorama pokazuje ile możemy stamtąd zobaczyć :
Działkowcy przestrzegający zakazu przemieszczania się z pracami nie ruszyli :
Nie będę opisywał kolejny raz co jest na zdjęciu - te informacje są w innych wpisach tutaj podlinkowanych...
...taki ze mnie leń ;)
A, że wakacyjny nastał czas to zerknijmy w kierunku Berzdorfer See - a na pierwszym planie zgorzelecka stacja kolejowa :
Gdy otwarto granice po zarazie zaraz ruszyłem na  SPACER PO GOERLITZ

Więcej zdjęć z obydwu miasta znajdziecie  TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.