sobota, 20 czerwca 2020

Po-zarazie spacer krótki...

Wiosennych spacerów po Goerlitz w tym roku brakowało mi bardzo - dlatego wspomnijmy te z  2019 ROKU
Zmuszony sytuacją wiosnę podziwiałem w Zgorzelcu - i w sumie było to równie ciekawe. O tych spacerach poczytacie  TUTAJ
Pierwsze kroki po otwarciu granic skierowałem w rejon mostu Staromiejskiego - zerknąć na WAZE (Wizerunek Artystyczny Zjednoczonej Europy) z drugiej strony Nysy Łużyckiej :
Potem odwiedziłem mury przy  KOŚCIELE ŚW. PIOTRA I PAWŁA
Nie tylko ja zerkałem i podziwiałem :
Spacer zbytnio długi nie był...
...a na Nysie ponownie czekała na mnie czapla siwa -  KLIK KLIK  :
Zgorzelecka nowość - Food Park z lodami, kołaczami (z lodami!), zapiekankami i lemoniadą - spalone kalorie po wędrówce warto tutaj odzyskać :
I widok na obydwa kierunki Nysy :
Spragnionych spacerów po obydwu miastach zapraszam do  TEGO WPISU

PRZEDMIEŚCIE MIKOŁAJOWSKIE 2020


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.