niedziela, 5 kwietnia 2020

SA 137 (+SA 138)

W mojej zakładce  FOTOKOLEJ  brakuje tego pojazdu - nadrabiam zaległości w temacie SA 137.
Wnikliwy fan kolejnictwa (i mojego bloga przede wszystkim) wie, że ubiegłoroczny urlop spędziłem na Kaszubach i w  TYM WPISIE  opisałem wszystko co mnie tam spotkało, a po torach tutejszych jeździło. I przyznać trzeba, że niezwykle nietypowe są składy z jednym wagonem typu bonanza w środku :
Wagon ten służy głównie właścicielom rowerów :
Powyższe kadry poczyniłem w rejonie  KACZEGO WINKLA  nieopodal Pucka :
A to już Swarzewo - słynące raczej ze zlokalizowanego tutaj  SANKTUARIUM MARYJNEGO
Mi do gustu wyjątkowo przypadł tutejszy łuk :
Z tego regionu jeszcze SA 138 złapane w trasie do miasta  HEL
I na koniec ciekawostka z maja 2021r. - SA 137 na  STACJI ZGORZELEC
Czerwony widywany ostatnio bardzo często - przyjechał z lubelskiego, a jeździ na trasie do Zielonej Góry. Fotografowany na wjeździe do Goerlitz - W TYM WPISIE


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.