piątek, 22 marca 2019

The Great Escape - inscenizacja w Żaganiu (2009)

10 lat minęło od tego wydarzenia - Fujiklub zamknął się bezpowrotnie psując mi  POPRZEDNI WPIS
Dziś zatem tylko fotograficzny skrót wydarzeń z tego dnia - nagrywano wtedy film dokumentalny dla TVP, a na koniec odegrano scenki jak to jeńcy ubarwiali sobie codzienne życie.

Miejsce akcji :
Aktorska ekipa :
Filmowa ekipa szykująca rekwizyty :
Nagranie :

Nieco portretów - Bogusław Wołoszański :
Podglądamy jak wyszło :
Z publiczności wyróżnia się ten pan :
Sławek Cisowski :
Jurek Owsiak - obecny był również na  RAJDZIE 4X4  który obejrzycie wkrótce :
Kolejne sceny :
GALERIA

Jak kogoś interesuje jak Stalag wygląda obecnie zapraszam poniżej :
ZWIEDZAMY STALAG

OBCHODY ROCZNICOWE 2019

Wpis na potrzeby zakładki  MOJE REPORTAŻE

4 komentarze:

  1. Ciekawe wydarzenie i osobistości.
    Nie wiedziałem, że Fujiclub już nie istnieje hmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nieładnie z tą likwidacją... Moje linki w starych wpisach poszły...

      Usuń
  2. Super, miałeś okazję poznać samego Mistrza Wołoszańskiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest - choć pierwsze spotkanie na żywo miałem tutaj :
      http://arkadiuszkucharski.blogspot.com/2018/03/operacja-olszyna-2006.html
      I sam nie wiem dlaczego na fotkach Go nie mam - kojarzę, że był spory tłok...

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.