środa, 20 marca 2019

SA 135 + SU 46-047

Dziś, z pewnych względów, wpis pamiątkowy. Jakich - przeczytacie poniżej.

Na początek szynobus Kolei Dolnośląskich  SA 135  startujący ze  STACJI JERZMANKI  w kierunku  JELENIEJ GÓRY  - tradycyjnie bieg swój zaczyna na stacji  GOERLITZ
Tak, kiedyś była tu trakcja :
Niech Was nie przeraża zdeformowany długą ogniskową stan torów ;)
I tu owa niespodzianka pamiątkowa - wg speca od tej serii maszyn ( SU46.pl ) od dnia 19 marca owa maszyna będzie najprawdopodobniej obsługiwała tylko pociągi wojskowe. Ja swoje zdjęcia zrobiłem 17 marca - zatem wysoce prawdopodobne, że była to ostania wizyta w tym rejonie tej kultowej maszyny. Więcej zdjęć SU 46 u mnie na blogu znajdziecie  TUTAJ
Bez zatrzymania mija stację i pędzi pod górkę w kierunku Studnisk, a potem do Sulikowa :
I to tyle z "ostatniej chwili"...

Więcej tematyki kolejowej w zakładce  FOTOKOLEJ

4 komentarze:

  1. Szkoda, że cytujesz info od szpeca, na które nie podał źródła. Bo fakt faktem ale to info można jako pierwsze znaleźć na fb ale u kogoś zupełnie innego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że info podałem. To, że wg Ciebie spec nie podał źródła to inna sprawa... Z drugiej strony skąd wiesz, że fejs to jedyne Jego źródło wiedzy...? ;)

      Usuń
  2. Wiem bo od początku obserwuje jeden i drugi profil na Facebooku o tych lokomotywach. Niemal zawsze jak jak pojawi się informacja na moim zdaniem bardzo wiarygodnym tym pierwszym fun pagu to szpec z Żagania zaraz robi plagiat bez podania źródła. Poza tym wystarczy zadać proste pytanie w wiadomości prywatnej do obu panów. Ten pierwszy, nomen omen ziomek z Twoich okolic w wiadomości prywatnej jest mi w stanie wszystko wyjaśnić, ten drugi z Żagania bodajże maszynista fpl niestety wyłoży się. Możesz to sprawdzić zadając proste pytanie w sprawie tej lokomotywy, co to jest ten zapas kiedy i kto podjął decyzję o tym a przekonasz się gdzie jest źródło tego niusa. Serdecznie pozdrawiam i gratuluję bloga, który często odwiedzam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wyjaśnienia...

      Ja nie będę dociekał - Twoje wyjaśnienia są wystarczające. Sam teraz się zastanawiam czy gdzieś w tekstach o podróżach nie napisałem tekstu podobnego do gdzieś cytowanego - ale to inna waga tematu.

      Pozdrawiam i dzięki za dobre słowo :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.