środa, 5 września 2018

Z trasy...

Dziś kilka kadrów z porannych przejazdów do Lubania - bo jak niektórzy wiedzą od miesiąca tam pracuję i zamierzam to czynić do emerytury ;)

Wszystkie kadry zrobione zostały rankiem - tu widok na  JESTED
Na  ŚNIEŻKĘ
I na inne rejony na tym odcinku :)
Zadziwiające jak jedna miejscówka może zmieniać oblicze...

Normalnie uznałbym to za przeżytek - ale w  CZARNOGÓRZE  też ostatnio widziałem kosiarza ;)
W związku z przesiadką na kolej tego typu kadry będą raczej rzadkością...

Nieco więcej w  GALERII

3 komentarze:

  1. Oj dawno nie widziałem takiej mgiełki, super.
    Coś mi umknęło z Twą pracą, co teraz porabiasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umknęło Ci tylko o tym nie pisałem.
      Zakład ten sam - tylko "mistrzuję" w Lubaniu :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.