czwartek, 6 września 2018

Prezydent Andrzej Duda w Zgorzelcu (06-09-2018)

Dziś kilka jeszcze gorących kadrów z wizyty Prezydenta Andrzeja Dudy w Zgorzelcu. Miasto mocno obstawione policją, tudzież demonstrantami. Dało się słyszeć pojedyncze okrzyki w tłumie ale reakcja starszych ludzi nawet mnie przeraziła...

Ale do rzeczy - nadjeżdża od tej strony :
 Tutaj wejść się nie da - nawet najstarsze roczniki nie dały rady ;)
 Wyższość Audi nad BMW - no cóż...w Audi koła nie eksplodują na autostradach ;)
 Powitania :
 Hymn :
 Przemowy :
Motyw z balonikami średnio udany - zawsze mam wrażenie, że ktoś kogoś robi w balona ;)
 Z flagami lepiej :
 Tudzież z pióropuszem :
 Tłum, skontrolowany dość pobieżnie, dopisał :
 Radość i duma Gospodyni? ;)
 Media :
 Ostatnie moje kadry...
 Prezydent ruszył w tłum :
 A  nawet zrobił sobie selfie z młodym człowiekiem ;)
 Nie, mi ręki nie podawał ;)
 Zza płota widziane :
GALERIA

WERSJA FILMOWA

A wszystkie kadry w tej  GALERII

Więcej moich reportaży  TUTAJ

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.