wtorek, 18 września 2018

Stare Bielice - Ostbahn (2007)

Kiedyś urlopowałem pod Międzychodem (wpis wkrótce) - i podskoczyłem na tzw. Ostbahn, bo to podobno kultowa linia. Sprawdziłem i jakoś mnie nie urzekła ;)

Ale kilka kadrów przywiozłem - rejon stacyjki:
SM 42  ze składem wagonowym - obecnie taki widok to rzadkość. Lokomotywy i wagony zostały zastąpione tym czymś co jest na ostatnim zdjęciu ;)
SP 45  - uwielbiany przeze mnie lok. Nawet nie wiem czy obecnie gdziekolwiek jeżdżą. Gdzieś jeździ przerobiona na ST 45 - ale to już nie to samo...
Duet -  ST 43  i  SM 42
I ponownie Stonka :
Nadjeżdża nowe...
Wpis na potrzeby zakładki  FOTOKOLEJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.