czwartek, 11 stycznia 2018

Rajd 4x4 Dresden-Breslau - Zgorzelec (2007)

Kiedyś już wspominałem o tej imprezie  KLIK KLIK  -  jednak dopiero dziś dokopałem się do archiwum żeby zarzucić Was większą ilością zdjęć.
W mediach zbytnio nie rozpisywano się na ten temat - znalazłem to :
ŚCIGACZ.PL

Impreza niespotykana w naszym mieście - nigdy wcześniej, ani potem, czegoś takiego tu nie było :
Z ciekawostek personalnych - ten niepozorny człek to Julian Obrocki - wydał m.in. książkę o  DAKARZE  - nie bez powodu zresztą. Sam w nim uczestniczył w roku 1988 startując na Starze 266 Rally Turbo - o rajdzie warto poczytać na  WIKIPEDII
Tam też odnajdziemy jeszcze jedno nazwisko - tym razem zgorzelczanina Alberta Gryszczuka - tu na zdjęciu z burmistrzem Zgorzelca Rafałem Groniczem :
O wizycie w warsztacie Alberta pisałem  TUTAJ
W dniu dzisiejszym Albert ściga się gdzieś głęboko w Afryce - startując w  AFRICA ECO RACE
Trwa oczekiwanie i odprawa - maszyny jadą do Olszyny Lubańskiej (na ten TOR )
A tu ekipa reprezentująca Gminę Zgorzelec :
Tomcat EvoDakar Alberta :
Przemowy :
Chwila dla reporterów :
I pojechali :



"Gmina" też gotowa :
Borysa wnikliwy widz mojego bloga już zna :)
Czas na najcięższe pojazdy :
A to już zjazd na serwis i nocleg - na terenie  STALAGU VIIIA  - a raczej poligonu za nim :
Parkowano gdzie popadnie :
Nadciąga wielki wóz z...
...małą kobietką :
Zapada wieczór, czas na spokojne zjedzenie posiłku...
...na serwis :
I na sen - ale to dla tych co nie biegają wokół serwisowanego auta ;)
Nazajutrz cała ekipa zwinęła się i tyle ich widzieli...

GALERIA

WSZYSTKIE KADRY

Wpis na potrzeby zakładki  MOJE REPORTAŻE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.