piątek, 19 stycznia 2018

Osobowość Roku 2017

Z pewnym zakłopotaniem pomieszanym z zawstydzeniem chciałbym poinformować Was o fakcie nominowania mnie do tytułu "Osobowość Roku 2017" - wg Gazety Wrocławskiej.
Poniżej zamieszczam list od pana Janusza, który ową nominację złożył :

Witam Panie Arkadiuszu, 
od lat obserwuje Pana blogi i zachwycam sie dzieki nim moim miastem rodzinnym. Jest to dla mnie bardzo cenne, poniewaz kocham moje miasto ale niestety od 1993 roku mieszkam w USA. Od tej pory byłem tylko 2 razy w Zgorzelcu. Ilekroć zatesknie za moim miastem ogladam Panskie zdjecia. Dziekuje, ze jest ktos taki jak Pan. Aby jeszcze bardziej wyrazic swoje podziekowania zglosilem Pana jako kandydata do Osobowosci Roku i ciesze sie bardzo poniewaz po parudniowym oczekiwaniu dostalem wiadomosc, ze Kapitula konkursowa przyjela moja prosbe. Jeszcze raz dziekuje za to ze Pan jest i zycze duzo dobrego, 
Z wyrazami ogromnego szacunku i uznania Janusz S..., 

Przyznaję, że nominacja złożona przez nieznaną mi osobę cieszy (i zaskakuje) po wielokroć bardziej niż od osoby w jakikolwiek ze mną związanej - lub mi znanej. Podczas ponad 5-letniej pracy nad blogiem spotkałem się kilkukrotnie z wyrazami uznania. Podobne słowa czytałem na blogu  JERZMANKOWYM  , który siłą rzeczy nie jest tak atrakcyjny jak ten, który właśnie oglądacie i czytacie. Kiedyś na pewnym forum fotograficznym przeczytałem, że moja wieś jest najładniej obfotografowaną w Polsce. Oczywiście była w tym gruba przesada - ale miło czyta się takie słowa. Nigdy nie kryłem fascynacji i uwielbienia do mojego miejsca zamieszkania - mam tu na myśli głównie wieś Jerzmanki, miasto Zgorzelec i niemieckie Goerlitz. Wszystkie te miejsca traktuję jak swoje - każde z nich ma swoje piękne miejsca...

I tu dochodzimy do sedna tego wpisu - jeśli uważasz, że faktycznie zasługuję na takowy tytuł to zapraszam Cię do odwiedzenia strony  GAZETY WROCŁAWSKIEJ   celem zerknięcia co tam o mnie napisano (choć wpływu na to nie miałem żadnego). Byłoby mi niezwykle miło gdybyś wysłał :

SMS pod nr 72355 o treści GK.268

Koszt jednego SMSa: 2,46 zł z VAT

SERDECZNIE DZIĘKUJĘ :) 


Zdjęcie autorstwa mojej córki Justyny zrobione podczas zgorzeleckiego pleneru fotograficznego  MAJÓWKA 2012


10 komentarzy:

  1. Bravo! Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  2. I to jest fajna sprawa. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Masz mój głos :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No trochę mnie nie było, a tu takie rzeczy się dzieją :)
    Winszuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka szkoda. Wiem na pewno, że do 31-go nie zdążę oddać głosu. Niemniej szczerze gratuluję, ponieważ (jak już napisałam na drugim blogu) pamiętam Pana okołopatriotyczne zdjęcia z Google+, gdy jeszcze miałam tam aktywne konto, i do dziś dobrze mi się kojarzą. Mimo że w Polsce mieszkałam gdzie indziej i nic mnie z Jerzmankami nie łączy.

    „Kiedyś na pewnym forum fotograficznym przeczytałem, że moja wieś jest najładniej obfotografowaną w Polsce” — co ma moc ocieplania uczuć mieszkańców wobec własnej miejscowości, więc jest tym bardziej wartościowe. Pozdrawiam z Japonii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wszystkim za głosy - było ich akurat tyle, że nie ma wstydu, ani podejrzeń o kumoterstwo ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.