poniedziałek, 1 czerwca 2015

Jerzmanki - rzepakowe opowieści 2015 - cz.2.

Dziś druga opowieść o żółtym zabarwieniu ;)
Chłodne powietrze generujące fotogeniczne chmury sprzyja takim kadrom :
Zajeżdżam w rejon dębów błotnych - dla kontrastu jesienne zdjęcia TUTAJ
Tutaj monumentalne dęby są z prawej :


A tu na wprost - bo zasiadłem w kolejnej ambonie :)
Zerkając na to co z tyłu...
...ujrzałem lecące żurawie :
Zaraz potem poeksperymentowałem z filtrem szarym połówkowym...
...który w tym modelu aparatu niezmiennie (pomimo zmiany balansu bieli) daje zafarb i już ;)
Czy to ma swój urok? Może i tak ;)
Ambona z której przed chwilą fotografowałem - w różnych ujęciach :
I wiejski kościół do znudzenia fotografowany ;)
Pierwsza wyprawa TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.