piątek, 12 czerwca 2015

"Historia szkłem malowana" - fotoreportaż z otwarcia bogatyńskiej wystawy :)

Nie minęły dwa tygodnie, a ponownie zawitałem do Bogatyni - odwiedzonej 31 maja w ramach DNI OTWARTYCH DOMÓW PRZYSŁUPOWYCH
Tym razem cel był zupełnie inny - otwarcie wystawy Witraże Ziemi Bogatyńskiej pt. "Historia Szkłem Malowana" - zorganizowanej przez BRACTWO ZIEMI BOGATYŃSKIEJ
Siedzibą stowarzyszenia jest były dworzec kolejki wąskotorowej - stąd we wnętrzu niektóre kolejowe atrybuty :)
Kilka kadrów z przygotowań - deadline za 40 minut :
 Jak się pewnie domyślacie zawieszane witraże to dzieła KATARZYNY EJSMONT
Kilka zdjęć wnętrza, które zadziwiło mnie starannością, jakością i różnorodnością :
Tematem wystawy są witraże - zatem teraz one :
Przed otwarciem kilka słów dla TV BOGATYNIA 
I moment otwarcia - przemowy Prezesa :
Burmistrza - wytykającego ewidentny błąd w opisie (chochlik drukarski) o którym każdy wiedział ale było zbyt późno na poprawę. Oj nieładnie panie Burmistrzu...na ucho takie rzeczy się mówi !!!


Obecni byli również goście z Niemiec (Zittau) - wraz z tłumaczem :
Po części oficjalnej nastąpiła ta mniej oficjalna...
 ...z poczęstunkiem, kwiatami i luźnymi rozmowami :


2 komentarze:

  1. Wow !!!
    Świetnie!
    Trzeba było trochę więcej eksponatów pokazać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Gdybym tak wszystko pokazywał to by nikt tam nie zajechał ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.